  • Data: 2004-10-14 21:58:57
    Temat: tak sobie spam
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dostałem takiego maila

    Jezeli jestes zainteresowany praca w domu zapraszam na
    strone:
    http://mlm_praca.w.interia.pl

    odiwedziłem strone..
    i generalnie chodzi o to ze klijent mi przyśle liste adresów roznych
    klijentow ja im poczta wysylam wlasny adres i 20 zyla w kopercie
    zakamuflowane gazeta aby na poczcie sie nikt nie polakomił :) i generalnie
    taki dokument z moim adresem krazy po sieci i inni "biznesmeni" :) wysylaja
    mi po 20 zyla :) tak przynajmniej zrozumiałm choć przyznam szczeże zbyt
    uważnie nie czytałem...

    czy to jest legalne??? pytam bo nic o podatkach tam nie wspominają z tego
    rodzaju działalności, się zastanawiam co mam nadawcy odpowidźieć :) wsumie
    napisalem mu ze dla mnie to 286 KK ale prawnikiem nie jestem wiec moze sie
    myle, moze jest to legalne???

    pozdrawiam...