    From: "xsail" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: szybkie pyt. ochrona danych osobowych
    Date: Thu, 9 Jan 2003 00:21:14 +0100

    witam!

    mam krotkie pytanie: jezeli podpisujac umowe z telewizja kablowa zgodzilem
    sie na przetwarzanie moich danych osobowych, a oni (bedac pewni ze zalegam z
    rachunkiem chociaz tak nie bylo) przekazali moje dane osobie zajmujacej sie
    sciaganiem dlugow czy w takim przypadku moge cofnac pozwolenie na
    przetwarzanie moich danych? czy moga odpowiedziec, ze jesli cofne zgode moga
    rozwiazac ze mna umowe? (obciazajac mnie kwota karna za zerwanie jej przed
    czasem) na jakiej podstawie prawnej moge sie oprzec? sprawa jest pilna bo
    jutro zamierzam zlozyc im wizyte...

    pozdrowka!

    tomek: xsail(at)wp.pl