  • 141. Data: 2023-03-01 00:22:32
    Temat: Re: szyba
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > prawem to nie ich zmartwienie (przynajmniej tak uważają). Zobacz co się
    > działo w kowidzie - i to nie na początku tylko jak już było wiadomo że
    > wnioski o ukaranie spadają z rowerka. Przestali? A skąd.
    >
    > Albo psia grypa - jak chcieli podwyżek to się chwalili tym że biorą lewe
    > zwolnienia nawet nazywali to "trzymaj linię" i byli z siebie sumni że
    > popełniają właśnie oszustwo a jak który nie chciał to go uważali niemal
    > za konfidenta (jeszcze wtedy IFP istniało i można było poczytać). Ale
    > jak julki spałować albo schodów pilnować to już jaj nie mają żeby się

    To mogą być ciągle rzeczy incydentalne. Ale też przy każdym takim
    zdarzeniu widać pewną mentalność, którą raczej policjant nie powinien
    się charakteryzować. To co jest niepokojące to ile tego w sumie wychodzi
    przy całym obecnym upolitycznieniu policji i prokuratury. Człowiek się
    zastanawia ile tego musi być skoro mimo wymienionego upolitycznienia i
    klarownych wysiłków zamiatania i odwracania kotów ogonem, co chwila coś.
    No chyba, ze to celowy PiAr, zeby pokazać jak to się czyszczą i jak to
    sprawnie działa.

    --
    Marcin

  • 142. Data: 2023-03-01 00:33:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-28, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mysle, ze dokladnie takich to skala jest nieduza.
    > To znaczy myślę, ze żaden kulson nie ma dylematów z takimi numerami,

    Tzn. że spoko zwalić na niewinną osobę?

    > ale szyby pekają stosunkowo rzadko, a może maja lepszych komendantów,
    > ktorzy rozumieją ze to się zdarza i załatwiają sprawe bezkosztowo.
    > Bo policjant jest odpowiedzialny za powierzony sprzęt, finansowo do
    > trzech pensji. W samochodach bardziej pewnie dokuczają drobne obcierki
    > i stluczki niz szyby, tylko tu trudniej komus wmówic, wiec nie wiem co
    > robią:
    > -szukaja jelenia ktory naprawde w nich wjedzie,
    > -szukają mocno pijanego, ktoremu mozna wmówic,
    > -ubezpieczają sie? Ponoc można.
    > -naprawiają na szybko i tanio w znajomym warsztacie ? (dziupli?)

    No więc dokłądnie. Szyba szybą, a co robią jak im się zarysuje o słupek
    błotnik, albo walnie felgą w krawężnik?

    --
    Marcin

  • 143. Data: 2023-03-01 00:35:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Feb 2023 20:06:12 +0100, Shrek wrote:

    > No ale to była zła pani poseł na złym proteście. Politycznych mogą.

    > Jak wyżej.

    > Ale już afery były. Pismaki też połączyły kropki i wykopały osobę
    > superbiegłego jarosława b. łączącego te zdarzenia. Kulsony choć powinny
    > gnić w pierdlu to jednak jakieś tam kary ponieśli i przynajmniej już
    > jako policjanci nie pracują.

    Ci o ktorych myslisz, bo inni pracują.
    Ich nie zlapali w kiblu z paralizatorem w reku, wiec "wszystko zgodnie
    z prawem".

    > Zupełenie nie dało się tego pozamiatać. I
    > przede wszystkim społeczeństwo się dowiedziało i nie działa już tak
    > bezpośrednio "skoro kulsony go zabiły to zanczy że zasłużył"

    > Dobre pytanie - obstawiam że pisamki. Może się kiedyś dowiemy.

    > Wiesz - mądrzy to idą na studia a nie do policji:P

    > Przecież komendantowi włos z głowy nie spadł (już wiem dlaczego
    > granatnikof jest łysy;)

    Ale naczelnik w tej sprawie czeka na wyrok.

    J.

  • 144. Data: 2023-03-01 06:03:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > JF ma teoretycznie rację, ale to koło to nie jest sztywna obręcz. A, ze
    > odpowiadam Tobie, to tak wyszło przy czytaniu.

    Tez mam poczucie, że dzejef nadmiernie uprościł, ale na pierwszy rzut
    oka nie mam jego rozumowaniu nic do zarzucenia;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 145. Data: 2023-03-01 06:06:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2023 o 00:35, J.F pisze:

    > Ci o ktorych myslisz, bo inni pracują.
    > Ich nie zlapali w kiblu z paralizatorem w reku, wiec "wszystko zgodnie
    > z prawem".

    Dokładnie - dlatego ważne jest żeby pisamki z każdej takiej sprawy
    "robiły aferę".

    > Ale naczelnik w tej sprawie czeka na wyrok.

    A, no rzeczywiście...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 146. Data: 2023-03-01 06:08:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale jak masz rozbitą szybę, to jak chcesz ustalić w którym miejscu to
    > nastąpiło?

    Jak to jak - stawiasz zarzuty tym co byli najbliżej czyli załodze i albo
    pękną albo odpowiedzialność zbiorowa. Tak jak lubisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 147. Data: 2023-03-01 06:13:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To mogą być ciągle rzeczy incydentalne.

    Jak incydentalne - na psią grypę zapadł chyba co drugi funkcjonariusz?
> [...]
    > zastanawia ile tego musi być skoro mimo wymienionego upolitycznienia i
    > klarownych wysiłków zamiatania i odwracania kotów ogonem, co chwila coś.

    I gdyby nie pisamki nikt by się nie dowiedział. Dlatego robert tak nie
    lubi pismaków - siedzo i wenszo!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 148. Data: 2023-03-01 06:39:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zastanawia ile tego musi być skoro mimo wymienionego upolitycznienia i
    > klarownych wysiłków zamiatania i odwracania kotów ogonem, co chwila coś.

    Masz kolejny z poznania.

    https://wiadomosci.onet.pl/poznan/policjant-przerywa
    -milczenie-ws-zabojstwa-moniki-klamalismy-w-notatkac
    h/36xnl6j

    Jak kiedyś pisałem - dla kulsona nie jest problemem, że ktoś popełnia
    przestępstwa, tylko że obywatel chodzi do kulsona i mu jęczy żeby ruszył
    dupę... A potem jeszcze coś się stanie i trzeba notatki wstecz pisać...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 149. Data: 2023-03-01 09:04:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Feb 2023 23:33:14 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Tzn. że spoko zwalić na niewinną osobę?

    Jakbys sam mial zaplacic grubszą kwote, to tez byś szukal na kogo
    zwalic :-)

    Robert moze powie ...

    J.

  • 150. Data: 2023-03-01 16:36:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.03.2023 o 09:04, J.F pisze:

    > Robert moze powie ...

    Po co? Większość nie chce znać prawdy, tylko bić pianę :-P

    --
    Robert Tomasik