  • Data: 2006-01-24 11:51:41
    Temat: szukam prawnika od spraw gospod. - społka z o.o.
    Od: "info" <i...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Szukam prady u prawnika znajacego sie na prawie gospodarczym (spólki z o.o.)
    tzn.
    swojego czasu prowadziłam spolke z o.o. ktorej udziały 100% sprzedałam
    2 latemu osobie, ktora nie zgłosiła zmian w KRS
    oraz niedopełniła innych formalnosci z tym zwiazanych
    Na ta chwile Sad Gospod. wydał postanowienie w ktorym wzywa mnie do złożenia
    sprawozdzan finans. za ostatnie 3 lata
    pod rygorem nałożenia grzywny zgodnie a art. 24 ust. 1 o KRS.
    Niestety cała dokumentacja i księgowsć została przekazana ''nowemu''
    włascicielowi udziałow co zostało potwierdzone
    w akcie notarialnym dotyczacym sprzedaży udziałow

    Nie wiem co w tej sytuacji mogę zrobić. Bardzo proszę o pomoc.

    Izabela G

    kontakt: k...@l...pl