  • Data: 2006-01-24 14:32:03
    Temat: Re: szukam prawnika od spraw gospod. - społka z o.o.
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > Szukam prady u prawnika znajacego sie na prawie gospodarczym (spólki z
    > o.o.)
    > tzn.
    > swojego czasu prowadziłam spolke z o.o. ktorej udziały 100% sprzedałam
    > 2 latemu osobie, ktora nie zgłosiła zmian w KRS
    > oraz niedopełniła innych formalnosci z tym zwiazanych
    > Na ta chwile Sad Gospod. wydał postanowienie w ktorym wzywa mnie do
    > złożenia
    > sprawozdzan finans. za ostatnie 3 lata
    > pod rygorem nałożenia grzywny zgodnie a art. 24 ust. 1 o KRS.
> [...]

    O ile sie znam na medycynie, to nalezaloby sądowi, który wzywa Cie do
    przedstawienia sprawozdania finasowego za okresy po zbyciu udziałów spółki,
    przedstawic kopię aktu notarialnego sprzedazy (moze odpis) i przy tej okazji
    wskazać do kogo sąd powinien zwrocic sie z ządaniem dostarczenia sprawozdan
    finansowych.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl