  • Data: 2003-03-08 00:30:12
    Temat: szok
    Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry
    Mam problem, mieszkam na 2 piętrze w bloku. Piętro wyżej mieszka młode
    małzeństwo z dwójką małych dzieci. Dzień w dzień, od rana do późnego
    wieczora tak hałasują że nie da się wytrzymać. Przede wszystkim te dzieci...
    bez przerwy biegają (chyba nigdy się nie męczą:-)), ciągle czymś rzucają o
    podłoge i tak trzaskają drzwiami, że doprowadza mnie to do szału. Czasami
    sobie siedze spokojnie, a tu nagle jak coś nie huknie... można zawału
    dostac. Wiem że chyba nic nie poradze na to, no ale może jest na to jakas
    rada. Już nawet rozmawialam z nimi żeby troche ciszej sie zachowywali, bo
    przeciez to nie da sie tak mieszkać, zero spokoju, ale można sobie gadać.
    No i co Wy zrobilibyście na moim miejscu?
    Poradzcie coś....please:-(