  • 1. Data: 2005-11-10 21:18:56
    Temat: [szkolnictwo wyższe] Opóźnienie w wypłacie stypendium ...
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,
    W tym roku powinienem otrzymać stypendium za wyniki w nauce na mojej
    uczelni. Wszystkie warunki zostały przeze mnie spełnione mimo to
    stypendium takiego nie otrzymałem. Sądzę że to jakieś niedopatrzenie w
    dziekanacie mojego wydziału, które będę mógł dopiero wyjaśnić w
    najbliższy poniedziałek.
    Czy zatem mogę domagać sie jakiegoś zadośćuczynienia za opóźnienie (na
    razie nie wiem ile dni trwające ;/) w wypłacie stypendium?

    --
    michal
    gg: 2865620 ^^^ www: mmm.slask.pl ^^^ skype: waniak

  • 2. Data: 2005-11-10 21:37:18
    Od: "Ron777" <r...@t...pl>

    > Czy zatem mogę domagać sie jakiegoś zadośćuczynienia za opóźnienie (na
    > razie nie wiem ile dni trwające ;/) w wypłacie stypendium?

    Z tego co wiem to jak są jakieś opóźnienia w wypłatach to później wyrównują.
    Tzn w tym sensie, że jeśli stypa Ci się należy, a np nie dostałeś za
    wrzesień i październik, to w listopadzie dostaniesz za 3 miesiące od razu.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-11-10 21:48:10
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > Czy zatem mogę domagać sie jakiegoś zadośćuczynienia za opóźnienie (na
    > razie nie wiem ile dni trwające ;/) w wypłacie stypendium?

    Zazwyczaj w listopadzie pod koniec placa za pazdziernik i listopad, na
    poczatku maja robote i musi minac czasu zanim sie polapia kto ma dostac :) A
    tak ogolnie to lol z tym zadoscuczynieniem :)

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)

  • 4. Data: 2005-11-10 22:00:31
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Norbert w liscie z dnia 2005-11-10 22:48 napisala
    nastepujace slowa:

    > Zazwyczaj w listopadzie pod koniec placa za pazdziernik i listopad,

    Nie ;) U nas jest wypłata każdego 5. dnia miesiąca. Poza tym inni już
    dostali swe wypłaty ;)

    > :) A tak ogolnie to lol z tym zadoscuczynieniem :)

    Heh.. To czemu jeżeli ja za akdemik spóźnie się z zapłatą to mnie gonią
    i szukają i gęby drą?! ;/

  • 5. Data: 2005-11-10 22:06:10
    Od: "Ron777" <r...@t...pl>

    Dostajesz kasę za friko to nie marudź ;)

  • 6. Data: 2005-11-10 22:11:07
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Dostajesz kasę za friko to nie marudź ;)

    No właśnie w tym rzecz, że jeszcze nie dostał-kto wie, może chcą go zrobić w
    konia? :)

  • 7. Data: 2005-11-10 22:25:21
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Ron777 w liscie z dnia 2005-11-10 23:06 napisala
    nastepujace slowa:

    > Dostajesz kasę za friko to nie marudź ;)

    1. Jeszcze jej nie dostalem..
    2. Nie za free tylko za ciezka prace przez caly poprzedni rok
    :PP

  • 8. Data: 2005-11-10 23:10:31
    Od: "Ron777" <r...@t...pl>

    > 1. Jeszcze jej nie dostalem..
    > 2. Nie za free tylko za ciezka prace przez caly poprzedni rok
    > :PP

    Sorry, źle wyczytałem, myślałem, że piszesz o socjalce.

  • 9. Data: 2005-11-10 23:18:35
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Ron777 w liscie z dnia 2005-11-11 00:10 napisala
    nastepujace slowa:

    naukowe :))

  • 10. Data: 2005-11-10 23:35:59
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl>

    > naukowe :))

    Uwazam ze socjalne powinno byc zrobione socjalno-naukowy, i pomimo wykazania
    odpowiednich dochodow na glowe, zeby dostac to stypendium powinien miec
    przynajmniej np 3.5. A sa tacy co przepija i przebaluja, jada na poprawkach
    i nie przekraczaja 3.0, ale biora.Wyjatkowo na I roku mozna by przyznawac
    bez tego warunku.

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)