  • 41. Data: 2006-06-25 21:36:20
    Temat: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: boz <h...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

    > za samo powiedzenie komuś "zabije Cię" przy świadkach powinny grozić
    >
    > jak to nie ma?

    Nie mie ma.

    Pewnie mylisz z grozba ktora stwarza *uzasadnione* obawy spelnienia?
    Samo "zabije cie" nie kwalifikuje sie do tego.

  • 42. Data: 2006-06-25 21:39:32
    Od: boz <h...@i...pl>

    Atlantis wrote:

    > Dokładnie, to jest to samo. Jeśli ktoś wygaduje takie bzdury, a tym
    > bardziej wierzy w nie - bez wzlgędu czy chodzi sprawność seksualną
    > Francuzów czy problemy Polaków, to wskazuje tylko na jego przerażająco
    > małe zdolności umysłowe.

    Wiec dlaczego chcesz do tegu uzywac prawa karnego zamiast medycyny?

    > Jest tylko taka różnica, że nikomu krzywda się nie stanie, jeśli zacznie
    > rozgłaszać wszem i wobec, że Francuzi są świetnymi kochankami - co
    > najwyżej jakaś turystka się rozczaruje. :P Natomiast teksty mówiące, że
    > "każdy Polak kradnie", a Żyd robi macę na krwi chrześcijańskich dzeci,
    > zatruwa studnie, profanuje hostie, czci szatana, dąży do przejęcia
    > władzy na świecie itp. mogą wywołać agresję

    wlasnie.

    "moga".

    Niech zgadne?

    Ty podejmiesz sie oceny co jest politycznie poprawne u mnie?

    > skierowaną przeciwko
    > określonej grupie ze strony bandy niezbyt inteligentnych jednostek,
    > które sfrustrowane akurat szukają sobie kozła ofiarnego i uwierzą w
    > największa bzdurę...

    Wiec w tym celu sugerujesz otworzenie Dahau i i Berezy Kartuskiej?

    Niebezpieczne jak?

  • 43. Data: 2006-06-26 08:54:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    boz napisał(a):

    > Nie mie ma.
    >

    > Pewnie mylisz z grozba ktora stwarza *uzasadnione* obawy spelnienia?
    > Samo "zabije cie" nie kwalifikuje sie do tego.

    a czemu mialo by c karane samo powiedzenie "zabije Cie" ?

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".