    From: Marek <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: świerzb- i inne choroby zakaźne
    Date: Sat, 15 Dec 2007 20:10:46 +0100

    Dotyczy pewnego bezdonego. Zachorował na świerzb. Był w domu opieki (w
    sumie trochę mu tą decyzję "wciśnięto") ale zrezygnował a pobytu w ośrodku.
    Myślę, że gdyby mi trochę pomóc mógłby jakoś w miarę niormalnie
    zafunkcjonować.Ale to nie an temat. Jak wspomniałem, człowiek ten zakaził
    ię świerzbem. Czy lokalne meduia pisząc o nim i jego chorobie nie
    narusazają jakiś przepisów ??? Sianie paniki w małym (2 tys.) miasteczku
    "bo on jest chory na świerzb i zaraża" jest w sumie jakims "napiętnowaniem"
    człowieka.
    --
    Marek