  • 1. Data: 2003-06-05 19:56:08
    Temat: studia podanie i wymagane informacje
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Zaczynam już myśleć o składaniu papierów na studia
    i na wybranej przez mnie Politechnice każą wypełnić takie podanie:
    http://www.pwr.wroc.pl/files/rekrutacja/podanie.pdf
    pierwsza strona normalnie, powtórzyć 2x adres, imiona rodziców
    styczność z więzieniem, ukończona szkoła ale przerzucam
    na drugą strone i aż mnie zszkokowało żadają by podać
    zawód wykszatałcenie i źródło utrzymania rodziców.
    I w żwiażku z tym pytanie czy mają oni prawo ządać
    wszelakich informacji o mnie i mojej rodzinie czy może są jakieś
    ograniczenia prawne w tej kwestii?

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 2. Data: 2003-06-06 17:01:33
    Temat: Re: studia podanie i wymagane informacje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem pytać mają prawo. Możesz albo nie wpisać nic, albo wpisać
    cokolwiek, albowiem wpisanie tam głupot nie jest obwarowane żadnym przepisem
    karnym. Napisz im, że ojciec jest kosmonautą, a matka królem Bangladeszu
    (tam chyba nie ma króla, więc nie podszyje się pod istniejącą funkcję, co
    byłoby wykroczeniem). Jeśli są inteligentni, to zrozumią swój błąd.