    From: marta <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: studentka a zus
    Date: Thu, 04 Aug 2005 15:59:54 +0200
    Sender: m...@a...pl@qv194.internetdsl.tpnet.pl

    pytanie kompletnego laika, ale najpierw przeszukałam grupę, niestety
    odpowiedzi nie znalazłam.

    studiuję zaocznie, czy szkoła płaci za mnie zus??czy może to zalezy od
    szkoły, bo niektóre płaca a inne nie?
    oprócz tego pracuje na umowe zlecenie, gdzie chyba zus nie jest
    opłacany, to prawda??

    czy jesli ani szkoła, ani praca nie płaci za mnie zus co mam zrobić na
    wypadek jakiejś szkody na mojej osobie?bulić ze swoich pieniazków?

    a moze powinnam sama płaciś składki? ale jak to wygląda, ile to kosztuje
    i gdzie to wpłacam?

    moze i głupie pytania, ale proszę o wyrozumiałość, bo to kompletnie nie
    moja dziedzina:/