  • Data: 2005-01-09 21:54:49
    Temat: student i zakladanie firmy
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Chcialbym zalozyc firme zajmujaca sie sprowadzaniem pewnych produktow zza
    granicy (beda to produkty nie objete akcyza i nie wymagajace zezwolen na
    handel). Moje pytanie brzmi - jaka forme dzialanosci powinienem wybrac, aby
    ponosic jak najmniejsze comiesieczne koszty stale, ewentualnie ponoszac w
    zamian wyzsze koszty zmienne zalezne od dochodu (podatki itp). Czy moge
    liczyc na jakies ulatwienia i ulgi w zwiazku z tym ze jestem studentem?

    z gory dzieki za porade

    Radek