    From: "Paula" <p...@p...viknet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: strzelanie z ambony (nie tej kościelnej) :)
    Date: Fri, 2 Dec 2005 16:47:15 +0100

    Witam,
    jestem nowa w tej grupie, choć podczytuję po cichu.
    No ale do konkretów. Zaistaniał problem, otóż z postawionej obok mego domu
    ambony (mniemam że przepisowo postawionej) urządzają sobie polowania
    myśliwi. Ponieważ odbywa się to na moich oczach, okna salonu i jadalni są
    skierowane na ambonę, zaczęłam się bać słysząc już wielokrotne strzały i
    widząc skierowaną lufę w różne strony. Mam małą córeczkę, 10 m-cy, spędzam
    całe dnie w tej części domu...a oni całe dnie polują przed moim oknem. Chyba
    nic dziwnego, że zaczełam myśleć o jakiejś skardze, zażaleniu, coś w tym
    rodzaju. Czy jest sens i do kogo w ogóle mam coś napisać? Do nadleśnictwa
    mojego, koła łowieckiego? Ja wiem, że legalnie sobie uśmiercają zwierzynę
    ale może jest szansa że przeniosę tą parkę (myśliwych) gdzieś dalej...