  • Data: 2005-12-02 21:19:48
    Temat: Re: strzelanie z ambony (nie tej kościelnej) :)
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuję za odpowiedź, jutro zmierzę odległość i dowiem się tego, co
    > sugerujesz. Bardzo istotne spostrzeżenia, dziękuję. acha i prawo łowieckie
    > zaraz poczytam:)

    Jedno pytanie: czy za "zabudowania" uznaje sie wyznaczone granice terenu
    zabudowanego (wedlug planow, moze wedlug granic miejscowosci?). Dziwnym
    wydawaloby sie mi zezwolenie na strzelanie z ambony w srodku wsi, bo akurat
    jest 100 metrow do kazdego domu, a przez droge przebiegnie czasem lis czy
    zajac ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger