  • 21. Data: 2008-10-29 18:30:18
    Temat: Re: straz miejska a mandat za szyba
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adas wrote:

    > W takim razie byl to znajomy Helmut z Offenbachen, granicy nie ma , wiec nic
    > nie wykaze sluzba graniczna,

    Ale znalezienie Helmuta nie bedzie akurat stanowilo problemu.
    Wiec jak Helmut potwierdzi, to dostanie mandat, a jak nie ptowierdzi to
    ktos dostanie po tylku

  • 22. Data: 2008-10-29 18:51:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) :

    > czyli nie wskazales komu powierzyleś pojazd więc mandat zarobisz ty

    Wskazałem - Grigorij Saakaszwili, ul. Gamsachurdii 5, Tbilisi.
    Nawet paszport mi pokazał. Moja wina, że był fałszywy?

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 23. Data: 2008-10-30 08:34:56
    Od: "lublin" <b...@t...pl>

    > Ale znalezienie Helmuta nie bedzie akurat stanowilo problemu.
    > Wiec jak Helmut potwierdzi, to dostanie mandat, a jak nie ptowierdzi to
    > ktos dostanie po tylku

    a jak potwierdzi?wysla mu wezwanie do Polski?nawet jak dostanie jakies pismo
    nie musi go odbierac
    wujek Beker tez nie

  • 24. Data: 2008-10-30 13:40:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    lublin wrote:

    > a jak potwierdzi?wysla mu wezwanie do Polski?nawet jak dostanie jakies pismo
    > nie musi go odbierac
    > wujek Beker tez nie

    a to juz szczegóły techniczne

  • 25. Data: 2008-10-30 14:02:50
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "lublin" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a jak potwierdzi?wysla mu wezwanie do Polski?nawet jak dostanie jakies
    > pismo nie musi go odbierac wujek Beker tez nie

    Na zasadach wzajemności ustaleń dokona policja niemiecka.

    --
    Pzdr
    Leszek