  • Data: 2009-10-17 13:19:38
    Temat: straszenie atrapą broni lub wiatrówką
    Od: "ZAQ" <w...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanie.
    co mi grozi gdy np. zostanę napadnięty
    w celu rabunkowym i w obronie kogoś
    postraszę atrapą broni, samo straszenie
    chyba nie jest przestepstwem jesli sie bronie ?

    co by sie stało kiedy zostałbym zauwazalnie uderzony (slady, krew)
    i w obronie wyciagnalbym pistolet na śrut i wyładował
    cały magazynek na danej osobie ?
    czy byłaby to obrona konieczna ?

    chodze po miescie z drogim sprzetem foto,
    fotografuje przyrode i czesto ktos sie czepia,
    to akurat jakos wyjasniam sprawe i po głupiej
    rozmowie jakoś agresor mi odpuszcza ale
    niektórzy rzucaja tekst "chcesz stracic ten aparacik"
    i zblizaja sie do mnie, nie zawsze mozna uciec ...

    co proponujecie ?
    nie chce miec problemow potem, a mam juz dosyc
    chodzenia w strachu i paranoi, jak narazie mialem 2 ostre
    spięcia i raz zostałem zaatakowany przez bezpanskiego
    pitbulla.