  • 1. Data: 2007-10-14 19:08:19
    Temat: stowarzyszenie -> zalegle CITy
    Od: "mientowy" <m...@w...pl>

    Jest sobie stowarzyszneie w ktorym byly pewne zaniedbania papierkowe. Prawie
    wszystko juz wyprostowalem ale zostal mi jeszcze skarbowy. Podobno musze
    teraz zlozyc do US city za lata wstecz. Z ich wypelnieneim nie ebdzie
    problemu bo nie bylo skaldek ani wydatkow wiec beda zerowe ale pytanie za
    jaki okres mam to zrobic? Podobno 5 lat czyli lata 2006, 2005, 2004, 2003,
    2002, i teraz pytanie czy musze skladac wszystkie miesieczne CIT-2 w kazdym
    z lat czy mam skaldac tylko roczne CIT-8
    Oczywiscie przy skaldaniu pierw wystapie o nadanie NIP bo tego tez jeszcze
    nie bylo napisze tez prosbe o zwolnienei ze skladania miesiecznych CIT-2.

    Mam nadzieje ze z podpowiedziami z grupy sobie jakos z tym poradze. Dziekuje
    za podpowiedzi

  • 2. Data: 2007-10-14 21:43:50
    Temat: Re: stowarzyszenie -> zalegle CITy
    Od: "Szymon" <s...@N...gazeta.pl>

    mientowy <m...@w...pl> napisał(a):

    > Oczywiscie przy skaldaniu pierw wystapie o nadanie NIP bo tego tez jeszcze
    > nie bylo napisze tez prosbe o zwolnienei ze skladania miesiecznych CIT-2.

    Hej,
    obecnie nie ma już obowiązku składania comiesięcznych CIT-2 (od tego roku)
    pozdrawiam
    Szymon