  • 1. Data: 2007-10-14 19:00:15
    Temat: Prawa autorskie - utwor muzyczny
    Od: s...@g...com

    Mam pytanie odnosnie praw autorskich. Powiedzmy ze duza wytwornia
    plytowa wydaje album wykonawcy ktory wykorzystuje moje kompozycje i
    nie rozlicza sie ze mna. Czy moge w jakikolwiek sposob ubiegac sie o
    pieniadze? Czy raczej nie mam szans? Jak to wyglada jesli nie dostalem
    ani pieniedzy ani zadnej umowy do podpisania, a czas od wydania albumu
    ciagle mija?

  • 2. Data: 2007-10-14 19:39:58
    Temat: Re: Prawa autorskie - utwor muzyczny
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    s...@g...com writes:

> [...]
    > plytowa wydaje album wykonawcy ktory wykorzystuje moje kompozycje
    > i nie rozlicza sie ze mna. Czy moge w jakikolwiek sposob ubiegac sie

    'Liderzy Ich Troje oraz ich wytwórnia płytowa mają zapłacić niemal 70
    tys. zł więźniowi skazanemu za zabójstwo. Łódzki sąd uznał, że jest on
    współautorem wielkiego przeboju grupy zatytułowanego Jeanny'

    Źródło: Gazeta Wyborcza Łódź nr 206, wydanie z 4 września br.

    Wynika z tego, że odzyskanie pieniędzy jest jak najbardziej realne.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl