  • 1. Data: 2002-07-04 08:00:30
    Temat: stowarzyszenie i różne składki
    Od: "hocus" <n...@d...gliwice.pl>

    Witam!

    Biorę udział w tworzeniu stowarzyszenia, które ma "wziąć pod skrzydła" kilka
    amatorskich sieci komputerowych. Każda sieć będzie osobnym oddziałem
    stowarzyszenia.
    Wiadomo, że koszty utrzymania sieci i dostępu do internetu w różnych
    sieciach mogą być inne, różna też jest liczba osób itd. Czy nie ma
    przeciwwskazań, by w obrębie jednego stowarzyszenia - w różnych oddziałach -
    obowiązywały składki członkowskie o różnej wysokości?
    Zastanawiamy się też nad taką sprawą: do mieszkania doprowadzona jest sieć,
    lecz korzystają z niej 2 osoby, obydwie chcą być członkami stowarzyszenia.
    Czy może być tak, że jedna z nich płaci pełną składkę na pokrycie kosztów
    sieci, a druga już tylko jakąś symboliczną - np. 2 zł?

    Pozdrawiam
    Hocus

  • 2. Data: 2002-07-07 08:57:48
    Temat: Re: stowarzyszenie i różne składki
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    "hocus" <n...@d...gliwice.pl> wrote
    <ag0v7v$vfu$1@shilo.silesia.pik-net.pl>:

    >stowarzyszenia. Czy może być tak, że jedna z nich płaci pełną składkę na
    >pokrycie kosztów sieci, a druga już tylko jakąś symboliczną - np. 2 zł?

    W statucie ustalasz 2 róźne kategorie członków stowarzyszenia - np.
    członków zwyczajnych (z netem) i członków wpsierających.
    Możesz także w pewnych sprawach wyłączyć prawo głosu członków
    wspierających. Jak chcesz więcej napisz na [priv]

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."