    From: kesser <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: stluczka i sad grodzki
    Date: Mon, 06 Sep 2004 18:35:16 +0200

    Witam
    Mam problem z odzyskaniem pieniedzy za szkode komunikacyjna.
    Ponad pol roku temu znajoma przerysowala mi auto na parkingu spisalismy
    oswiadczenie i prosila nie na ubezpieczenie bo znizki na co sie zgodzilem.
    Warsztat moj wycenil koszt naprawy na 760 pln jej na 660 pln na co
    takze sie zgodzilem. Auto zrobilem w jeszcze innym warsztacie za swoje
    pieniadze bo zalezalo mi na czasie i taniej niz w/w ale gorzej zrobione
    bez wymiany elementow, malowanie z tzw. przejsciem nie cale elementy.
    Teraz ona stawia sprawe ze gdyby ona wtedy wiedziala ze to jest 660 pln
    (gdzie to ona mi ta cene podawala) to by wziela na ubezpieczenie. Wiem ze
    teraz ubezpieczyciel powie bujajcie sie na drzewo bo auto naprawione i
    zdarzenie z przed pol roku a jest chyba 7 dni na zgloszenie. Mysle o
    sadzie grodzkim nie wiem jakie sa koszta i co ewentualnie zyskam po wyroku
    komornik i??? Czy jest to efektywny sposob czy raczej dalej czekac na
    poprawe sytuacji finansowej. Z tego co sie dowiedzialem i mysle ze sad by
    na tym bazowal to np. wymiana tych dwoch elementow bez malowania i
    robocizny to jest koszt okolo 1800 pln. czyli duzo wiecej niz kwota 660
    pln o ktora sie rozchodzi jezeli sad rozpatrzy to w kategoriach cenowych
    autoryzowanego serwisu.? Dzis zaproponowala ze zna kogos w ubezpieczalni
    ze spiszemy to oswiadczenie z data dzisiejsza a ona zalatwi reszte ( to ze
    auto jest zrobione itd.) niechce mi sie w to wierzyc(ktos by musial bez
    ogledzin wyplacic odszkodowanie czyli podlozyc wlasna glowe, a w takich
    znajomych to ja nie wierze) ale jesli to nie wiem czy sie znowu na jakas
    mine nie wladuje??
    z gory dziekuje za wszelkie wskazowki

    PS nauczylo mnie to ze czy znajomy czy nie policja i po problemie czlowiek
    chcialbyc ludzki...