  • Data: 2004-09-07 18:34:48
    Temat: Re: stluczka i sad grodzki
    Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli to ona zarysowała auto, to nie jej interes powinien byc
    > chroniony, tylko Twój i nie ma co iść na rękę - szczególnie, jak miała
    > ubezpieczenie.
    >
    > PZdr: Catbert
    Obawiam sie tego ze wyrok zapadnie trafi to do komornika a ten napisze nie
    sciagalne. To jest male miasto i wiem z dobrego zrodla ze owy komornik
    jest bardzo ugodowy i np. sprawa trafia na dno szuflady (szczegolnie taka
    mala) albo inne cuda jesli tylko ten do ktorego puka wykaze sie inicjatywa.
    A co z kosztami grodzki to chyba kolo 150 pln czy w razie wygranej koszta
    sa mi zwracane??