  • 1. Data: 2003-04-17 04:48:20
    Temat: staz
    Od: "Domcia" <d...@p...fm>

    Witam
    Mam pytanie. Chodzi mi o staz, a konkretnie o rezygnacje z niego. Jezeli
    ktos ma umowe do konca roku kalednarzowego, ale planuje w pazdzierniku
    zaczac studiowac w systemie dziennym, czy bedzie musial zwracac pieniadze za
    pobrane miesiace pracy? Wiem, ze w przypadku rezygnacji ze stazu (poniewaz
    podejmuje sie prace naprzyklad na caly etat) nie trzeba oddawac pieniedzy.
    Chcialam sie dowiedziec, co w wypadku kiedy ktos rezygnuje ze stazu, bo chce
    zaczac studia dzienne. Rozumiem rowniez ze kwota ta, w wypadku zwrotu jest
    kwota brutto.
    Proszke o porade
    pozdrawiam Domcia