  • 31. Data: 2020-12-14 14:20:46
    Temat: Re: statut szkoły (katolickiej)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    >To zacznijmy od drugiej strony: Jeśli uczennica zajdzie w ciąże to
    >będą
    >potrzebne dowody na brak Niepokalanego Poczęcia? (bez oświadczeń
    >uczennicy np. o gwałcie).

    Akurat IMO w miare prosto sprawdzic jak to z tym Niepokalanym bylo,
    choc moze jest margines niepewnosci ...

    >To jest przykład ekstremalny. Możliwe są (trochę) mniej ekstremalne
    >dowody zanim "dyrekcja" wpadnie na tą rafę prawną którą wskazujesz,

    Ale rafa jednak jest ...

    IMO - to sie odbedzie inaczej - uczennice w ciazy wywala, pytanie czy
    sad bedzie chcial zaswiadczenia lekarskiego, czy dyrekcja przegra na
    skutek brak wiary w cuda :-)

    Hm w sprawie cywilnej, to chyba dyrekcja powinna przedstawic dowod, ze
    poczecie nie bylo niepokalane :-)

    J.

  • 32. Data: 2020-12-14 14:23:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >A Wy Olin pamiętacie, jak za socjalizmu wywalaliście ze szkoły
    >natychmiastowo każdą uczennicę która zaszła w ciążę?

    Jakos tak bylo, ale ... co dalej ?
    Obowiazek szkolny tez przeciez byl.

    >---
    > takie placówki oświatowe są finansowane przez państwo, chociaż
    > wydają kuriozalne, sprzeczne z prawem zakazy.

    J.

  • 33. Data: 2020-12-14 14:28:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 12.12.2020 o 07:50, ąćęłńóśźż pisze:

    >A teraz jest inaczej? Pomijając dość powszechny dostęp do środków
    >poronnych i fakt, że tych przypadków niechcianych ciąż jakby mniej.

    Teraz chyba jakos inaczej - sam przeciez dales argument - kto ma
    stwierdzic ciaze ?

    Tak czytam "szkola ma obowiazek udzielic uczennicy w ciazy urlopu" ...
    i nie wiem - na wniosek, czy obowiazkowo - chce czy nie chce, idzie na
    urlop :)

    No ale na jakiej podstawie - otyłosci ? :-)

    J.

  • 34. Data: 2020-12-14 14:43:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z łaski przenoszono do wieczorowych/zaocznych.

    -----

  • 35. Data: 2020-12-14 18:42:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Raczej eSBecki hak na ginekologów.

    -----

  • 36. Data: 2020-12-14 20:48:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.12.2020 o 14:12, J.F. pisze:

    > Ale tam jeszcze o spozywaniu napojow alkoholowych bylo.

    Może na terenie szkoły :-)

    > No wlasnie ... 17-letnie dziecko ma jakas swobode, czy powinno rodzicow
    > sluchac ?

    Jest w kodeksie rodzinnym. Akurat na współżycie nie mogą nałożyć szlabanu.

    --
    Robert Tomasik

  • 37. Data: 2020-12-14 21:44:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 11:13, Olin pisze:

    > Zdecydowanie za wcześnie się urodziłem. Miałem jakieś rysunki i tym
    > podobne.

    Ja też kiedyś.

    Wprowadzenie religii do szkół to jednak zupełnie co innego.

    Czyli religia to gender? ;-)

    --
    animka

  • 38. Data: 2020-12-15 12:26:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mają się masturbować.
    Obywatel wymasturbowany jest mniej awanturujący się.

    -----

  • 39. Data: 2020-12-15 12:28:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Dec 2020 12:26:06 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Mają się masturbować.
    > Obywatel wymasturbowany jest mniej awanturujący się.

    Nareszcie wiem, po co w szkołach pojawili się katecheci.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 40. Data: 2020-12-15 12:33:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > Mają się masturbować.
    > Obywatel wymasturbowany jest mniej awanturujący się.

    Czyż RP3 nie jest zbudowane na filozofii
    "Obywatelu zrób sobie dobrze sam"? Cóż za oszczędności! ;-)

    --
    A. Filip