  • 21. Data: 2020-12-12 07:43:41
    Temat: Re: statut szkoły (katolickiej)
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Cyt.: " korzysta z telefonu komórkowego lub innego urządzenia elektronicznego w
    sposób niedozwolony".

    Lewak przeczyta: "zabraniają mi włożyć wibratora do d...".

    -----
    > Ja jeszcze rozumiem zakaz korzystania z telefonu w trakcie lekcji, bo po prostu
    narusza to porządek.

  • 22. Data: 2020-12-12 07:50:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Wy Olin pamiętacie, jak za socjalizmu wywalaliście ze szkoły natychmiastowo każdą
    uczennicę która zaszła w ciążę?

    -----

    > takie placówki oświatowe są finansowane przez państwo, chociaż wydają kuriozalne,
    sprzeczne z prawem zakazy.

  • 23. Data: 2020-12-12 11:00:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > A Wy Olin pamiętacie, jak za socjalizmu wywalaliście ze szkoły
    > natychmiastowo każdą uczennicę która zaszła w ciążę?

    <ironia> Ależ to była promocja bezpiecznego seksu i antykoncepcji wśród
    młodzieży! </ironia>

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2020-12-12 12:59:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.12.2020 o 07:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > A Wy Olin pamiętacie, jak za socjalizmu wywalaliście ze szkoły
    > natychmiastowo każdą uczennicę która zaszła w ciążę?

    A teraz jest inaczej? Pomijając dość powszechny dostęp do środków
    poronnych i fakt, że tych przypadków niechcianych ciąż jakby mniej.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2020-12-12 14:19:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A teraz jest inaczej?

    No jest inaczej. A u was w galicji wywalają dziewczyny ze szkół za
    ciąże? Jakąś podstawę podają czy bez żadnego trybu? Co z obowiązkiem
    szkolnym?

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-12-12 17:39:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-11 o 18:15, Michal Jankowski pisze:

    > Do ukończenia 15 lat.
    >
    > A ściślej biorąc, zakazuje INNYM współżycia z osobą poniżej 15 lat.

    To dlaczego ucza seksu i gender już w pierwszych klasach

    --
    animka

  • 27. Data: 2020-12-14 11:13:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 12 Dec 2020 17:39:57 +0100, Animka napisał(a):

    > To dlaczego ucza seksu i gender już w pierwszych klasach

    Zdecydowanie za wcześnie się urodziłem. Miałem jakieś rysunki i tym
    podobne. Wprowadzenie religii do szkół to jednak zupełnie co innego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 28. Data: 2020-12-14 14:09:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 11.12.2020 o 15:14, Olin pisze:

    >Finansowanie szkoły jest uzależnione od ilości uczniów. Jeśli z
    >powodu
    >idiotycznego regulaminu uczniowie zaczną wybierać inną szkołę, to
    >finansowania nie będzie. Tym, którzy się tam zapisują widać regulamin
    >pasuje. Ja bym się tak o to nie pieniaczył. Moim zdaniem martwy zapis
    >niemożliwy do wyegzekwowania w praktyce. Po prostu źle świadczy o
    >autorze takiego regulaminu i tyle.

    Albo bardzo dobry - jak kogos przylapia, to wywalą :-)

    J.

  • 29. Data: 2020-12-14 14:12:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Polskie prawo zabrania współżycia nieletnim do 16-tego roku życia.
    >Nie
    >stawiajmy równości pomiędzy moralnością, a odbywaniem stosunków
    >płciowych przez 17-tolatkę, bo szybko wejdziemy tu w dość poważny
    >spór,
    >na ile taki czyn jest niemoralny. No i czy szkoła może swoją
    >moralność
    >wymyślać?

    Ale tam jeszcze o spozywaniu napojow alkoholowych bylo.

    >Co innego nawoływanie do wstrzemięźliwości, a co innego zakazywanie.
    >Jak
    >jeszcze zauważymy, ze często szkołę dzieciom wybierają rodzice, to w
    >ogóle można szybko dojść do wniosku, ze bezprawnie dochodzi do
    >zmuszania
    >do określonego zachowania.

    No wlasnie ... 17-letnie dziecko ma jakas swobode, czy powinno
    rodzicow sluchac ?

    J.

  • 30. Data: 2020-12-14 14:16:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 11.12.2020 o 18:15, Michal Jankowski pisze:

    >OK! Celnie. No więc ponad 15 lat nikt nie ma prawa tego zabraniać i
    >tyle.

    Eee ... dlaczego 15 lat ?

    To tylko innym nie wolno :-)

    Przyjedzie jakis imigrant co nie zna prawa, zreszta ilu rodakow tak
    swietnie zna KK.
    Albo dziecko wyjedzie za granice ...

    J.