  • 1. Data: 2008-04-15 22:29:20
    Temat: sskolenia komputerowe chcę prowadzić - jakie wymagania?
    Od: "SteFFan" <_tego_nema@_itego_icpnet.pl>

    Gnębi mnie następująca sprawa:
    Prowadzę sobie ja od dłuższego czasu firmę serwisującą komputery: głównie
    firmom, sporadycznie osobom prywatnym. Praktyka pokazuje, że 90% "problemow"
    ludzi to ich niewiedza i nieumiejętność obsługi maszyn - i część z nich
    zdaje sibie z tego sprawę: więc mam potencjalny rynek.
    Załózmy, że wynajmę od szwagra stodołę (albo pracownię komputerową w
    najbliższej szkole - barterowo, "za opiekę" ;-) ), znajdę chętnych...
    Będę tych ludzi tylko SZKOLIŁ, ew. napiszę jednemu i drugiemu że osobnik
    taki i taki przeszedł w dniach takich i takich szkolenie z zakresu takiego i
    takiego i całkiem dobrze w -mojej opinii- mu to teraz idzie: na papierze z
    moim logo i ew. pieczątką..
    Pomijam w swoim pytaniu kwestię wyposażenia ww. pracowni/stodoły, licencji,
    i komercyjnego z nich uzytku etc.

    czy przepisy nakładają na mnie obowiązek posiadania jakichs specjalnych
    umiejętności, uprawnień?

    pzdr

  • 2. Data: 2008-04-15 22:50:45
    Temat: Re: sskolenia komputerowe chc? prowadzi? - jakie wymagania?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SteFFan <_tego_nema@_itego_icpnet.pl> wrote:

    > czy przepisy nak?adaj? na mnie obowi?zek posiadania jakichs specjalnych
    > umiej?tno?ci, uprawnie??

    Nie. Możesz też wystawiać dowolny certyfikat potwierdzający co umieją
    i podpisywać to swoim nazwiskiem/firmą.

    a.