  • Data: 2006-08-29 22:28:16
    Temat: sprzet na gwarancji a bankructwo sklepu
    Od: "ZAZIK" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam do szanownych Grupowiczow prosbe o mala porade prawna. Otoz
    oddalem 2 tygodnie temu dysk w ramach gwarancji do sklepu komputerowego,
    jednak 4 dni pozniej sklep zniknal (podobno zbankrutowal a wlasciciel trafil
    za kratki), sprawa wyglada tak, ze nie mam teraz ani starego dysku ani
    nowego. Na 99% dysku nie naprawiano a raczej wysylano do producenta, po
    prostu wada byla raczej nienaprawialna. Odwiedzilem jeszcze serwis sklepu, w
    ktorym jeden z pracownikow poinformowal mnie, ze komisarz zaplombowal co sie
    dalo i oni nie moga nic zrobic, jednak sytuacja tam wygladala jakby uciekali
    przed wermachtem, gole sciany, zwijali jeszcze co sie dalo. Pzypuszczam, ze
    lada dzien z firmy nic nie pozostanie, tak jak z mojego dysku. Stad moje
    pytanko czy mam jakas prawna mozliwosc dochodzenia swojego roszczenia ? Czy
    mam jakas realna szanse na ugranie czegokolwiek czy w ogole gra nie jest
    warta swieczki (wartosc dysku to jakies 250zl) ? Jesli odpowiedz jest
    twierdzaca prosze o mozliwie precyzyjne informacje gdzie mam sie zglosic.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi