  • Data: 2006-08-29 23:10:21
    Temat: Re: sprzet na gwarancji a bankructwo sklepu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZAZIK" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ed2gdv$cot$1@opal.icpnet.pl...

    > Tak jest, wprawdzie gwarancje mi zabrali przy oddawaniu dysku, ale wystawili
    > mi papier potwierdzajacy przyjecie sprzetu, ma na sobie pieczatke sklepu i
    > podpis goscia przyjmujacego. Jako dowod zakupu mam tez fakture.

    Proponuję z tym problemem udać się do najbliższej jednostki policji i zapytać,
    kto prowadzi postępowanie. Tam po prostu muszą Cię przesłuchać w charakterze
    świadka. Jeśli faktycznie policjanci zabezpieczyli Twój dysk, to zostanie Ci
    wydany. Przecież stanowi Twoją własność. Jeśli nie ma tam Twojego dysku, to
    tylko oni są w chwili obecnej władni ustalić, co się z nim stało. Bo Jeśli
    został wysłany gdzieś, to właściciel sklepu wskaże to miejsce. To niekoniecznie
    musi być producent. to raczej będzie krajowy przedstawiciel tej marki, importer.
    Wówczas będziesz się z nimi kontaktował. Może też się tak zdarzyć, że dysk
    zniknął. Zostaje Ci wówczas roszczenie cywilne do właściciela sklepu. Jest to
    najgorsze rozwiązanie. Może się ewentualnie łączyć z przywłaszczenie rzeczy
    powierzonej.