  • 31. Data: 2011-03-30 13:15:38
    Temat: Re: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 15:27, januszek pisze:
    > m4rkiz napisa?(a):

    > Nie wiemy konkretnie w jakim miejscu łańcucha dostaw znajduje się autor
    > wątku ;)
    >
    > j.

    jestem odbiorca mysle ze 3

    sklep w stanach bieze od dystrybutora ja od niego i dalej w pl idzie ode
    mnie :}

  • 32. Data: 2011-03-30 13:27:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    m4rkiz napisa?(a):

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 33. Data: 2011-03-30 13:51:54
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 16:44, januszek pisze:
    > bartek napisa?(a):

    > No to sprawa jasna - kupujac w sklepie usa, towar, ktory nie mial byc
    > sprzedawany po za rynek usa, a potem wprowadzasz go, bez zgody
    > wlasciciela praw do znaku towarowego na rynek polski, omijasz monopol
    > patentowy, czym narazasz wlasciciela marki na straty.
    >
    > j.

    napisalem wlasnie do OPI w USA czy moge kupic ze sklepu produkty lub ich
    dystrybutora i sprzedawac w pl odpowiedzi jeszcze nie dostalem

  • 34. Data: 2011-03-30 14:15:21
    Od: Zakarm <t...@s...com>

> [...]
    > wlasciciela praw do znaku towarowego na rynek polski, omijasz monopol
    > patentowy, czym narazasz wlasciciela marki na straty.

    A co ma prawo patentowe do wolnego rynku i handlu ? To sa jedynie umowy
    pomiedzy sprzedajacym a kupujacym.

  • 35. Data: 2011-03-30 14:44:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartek napisa?(a):

  • 36. Data: 2011-03-30 15:26:41
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-30 18:04, januszek pisze:
    > Zakarm napisa?(a):

    > http://www.uprp.pl/Polski/Akty+prawne/Obowiazujace+a
    kty+prawne/

    > j.

    Znaki towarowe z USA nie sa chronione w EU i odwrotnie, pocztaj o tym.

  • 37. Data: 2011-03-30 16:04:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zakarm napisa?(a):

  • 38. Data: 2011-03-30 16:05:52
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 17:26, Zakarm pisze:

    kty+prawne/

    > Znaki towarowe z USA nie sa chronione w EU i odwrotnie, pocztaj o tym.
    to na jakiej zasadzie dostaje takie pismo ktore cytowalem wczesniej ?
    proboja zastraszyc ?
    a jezeli chodzi o te umowy z dystrybutorem ?

  • 39. Data: 2011-03-30 17:07:37
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-30 19:31, januszek pisze:
    > Zakarm napisa?(a):

    > I pewnie dlatego w pismie napisano: "...wzywa panstwa do niezwlocznego
    > zaniechanai naruszania praw wylacznych do wspolnotowego znaku
    > towarowego..." ;)
    >
    > j.

    CTM 18310
    Sprawdzilem w wyszukiwarce i niestety "Unsuccessful search: Found 0
    trade marks.

    "

  • 40. Data: 2011-03-30 17:08:24
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-30 18:05, bartek pisze:

    > to na jakiej zasadzie dostaje takie pismo ktore cytowalem wczesniej ?
    > proboja zastraszyc ?
    > a jezeli chodzi o te umowy z dystrybutorem ?

    Na zasadzie prawa piesci, podobnie jak wszelkie inwazje na rope kozojebcow.