  • 21. Data: 2011-03-29 21:16:00
    Temat: Re: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-29 22:54, Dżejm pisze:

    > Ale czy mogę w Polsce zastrzec znak towarowy firmy z USA i w ten sposób
    > zablokować sprzedawanie jej produktu w Polsce przez kogoś innego niż ja,
    > albo nawet całkiem zablokować sprzedawanie jej produktu w Polsce ?
    >
    > Brzmi absurdalnie.
    >
    > pozdro
    > Dż

    Nie mozesz, tzn mozesz ale ta firma moze cie pozwac. Swego czasu sprawa
    z firma Rolex z zielonej gory.

  • 22. Data: 2011-03-29 21:17:52
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-29 23:03, bartek pisze:
    > CTM 1831080

    Faktycznie licza na Jelenia znak jest zarejestrowany w USa napi9sz im ze
    w dupie to masz i niech spierdalja do zydkowa z tym znakiem.

  • 23. Data: 2011-03-29 22:01:01
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-29 23:03, bartek pisze:

    > wrzuce pismo od rzecznika jakie dostalem bo widze ze rozne opinie a
    > pismo jest jednoznaczne

    To chyba jest taki sam rzecznik, jak ja :-)

  • 24. Data: 2011-03-30 05:52:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartek napisa?(a):

    > a co z ustawa antymonopolowa?
    > co na to prawo unijne ?
    > mozna tak sobie dzialac jak ta firma i nikt poza nie moze sciagac ze
    > stanow produktow ????? i sprzedawac w pl
    > pomimo ksiegowania invoicow itp itd

    Pisalem o ochronie znaku towarowego. I faktycznie polega ona na
    przyznaniu swoistego rodzaju monopolu do jego uzywania.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 25. Data: 2011-03-30 05:59:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartek napisa?(a):

    [...]

    Dobre ;) Na Twoim miejscu opisalbym na ich profilu facebookowym jak to
    polski "dystrybutor" grozi pozwem za sprzedawania oryginalnych prodktow.
    Pod warunkiem, ze to sa oryginalne produkty :)

    j.

  • 26. Data: 2011-03-30 06:58:40
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-29 23:16, Zakarm pisze:

    > Nie mozesz, tzn mozesz ale ta firma moze cie pozwac. Swego czasu sprawa
    > z firma Rolex z zielonej gory.

    ktora firma moze cie pozwac?

  • 27. Data: 2011-03-30 08:13:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartek napisa?(a):

    [...]

    > ktora firma moze cie pozwac?

    Pozwac w sensie zlozyc pozew moze kazda - kazda ;) Natomiast wygrac
    sprawe przedkladajac jako dowod cudzy znak towarowy - tylko taka, ktora
    ma niesamowite, hmm, powiedzmy szczescie ;)

    j.

  • 28. Data: 2011-03-30 09:47:47
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 10:13, januszek pisze:
> [...]
    > sprawe przedkladajac jako dowod cudzy znak towarowy - tylko taka, ktora
    > ma niesamowite, hmm, powiedzmy szczescie ;)

    ale jak cudzy ?
    oni maja wylacznosc na OPI a ja sciagam OPI ze stanow, uzywam tez tego
    znaku na swojej stronie sprzedaje taniej niz oni ... zaczeli sie srac

  • 29. Data: 2011-03-30 12:06:27
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    .com...

    > Dlaczego srac? Krotko mowiac: wlasciciel znaku ma gwarantowany monopol
    > patentowy. Jesli wlasciciel marki OPI stoi po ich stronie to sa w stanie
    > nie tylko Ciebie skutecznie blokowac ale i byc moze dostac odszkodowanie
    > za straty, ktore udowodnia, czyli np procent od tego co juz sprzedales.

    no ale zaczac trzeba (zeby taki biznes dalej prowadzic w dluzszym okresie
    czasu nie ze wzgledu na papier toaletowy ktory ci przyslali) od pytania
    do firmy w usa, w koncu jak wiedza ze polandii wspolpracuja z firma x
    ktora na dodatek (jak mniemam) zostala upowazniona do wykorzystania znaku
    i ma wylacznosc na sprzedawnie towarow to conajmniej dziwne jest ze ktos
    autorowi watku wyslal towar ze stanow i dal fakture

    jak dla mnie to wyglada ze owa firma x owszem towarem handluje, ale wylacznosci
    raczej nie ma

    a co do wykorzystania znaku - miliony produktow ktorych znaki towarowe
    sa zastrzezone sa dostepne w tysiacach sklepow internetowych i nikt z
    tego powodu siedziec nie idzie, co do zasady towar mozesz sprzedawac, nawet
    jezeli beda sie burzyli o znak to nie maja prawa zabronic ci pokazania
    wlasnorecznie zrobionego zdjecia towaru w oryginalnym opakowaniu, opisu,
    nazwy producenta i towaru - a to chyba wystarczy, prawda?

  • 30. Data: 2011-03-30 12:30:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartek napisa?(a):