  • 41. Data: 2011-03-30 17:14:11
    Temat: Re: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 19:31, januszek pisze:
    > Zakarm napisa?(a):

    > I pewnie dlatego w pismie napisano: "...wzywa panstwa do niezwlocznego
    > zaniechanai naruszania praw wylacznych do wspolnotowego znaku
    > towarowego..." ;)
    >
    > j.

    jest ten znak tutaj co podales
    i co w zwiazku z tym ?a dlaczego cytujesz to "wzywa... " ?????
    mozesz cos nakreslic ?

    numer znaku CTM
    1831080

  • 42. Data: 2011-03-30 17:23:54
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-30 19:14, bartek pisze:

    > jest ten znak tutaj co podales
    > i co w zwiazku z tym ?a dlaczego cytujesz to "wzywa... " ?????
    > mozesz cos nakreslic ?
    >
    > numer znaku CTM
    > 1831080

    Znaczy to tyle ze oficjalnym reprezentantem jest :

    Name: JEFFREY PARKER AND COMPANY
    ID No: 23212
    Type: 4 - Association
    Address: 330 High Holborn
    Post code: WC1V 7QT
    Town: London
    Country: UNITED KINGDOM
    Correspondence address: JEFFREY PARKER AND COMPANY 330 High Holborn
    London WC1V 7QT REINO UNIDO
    Telephone: 00 44-2072038447
    Fax: 00 44-2073239936
    E-mail: m...@j...me.uk

    I jesli zaczalbys stosowac znak ichni towarowy na swoich produktach to
    nie mozesz tego robic.
    Oczywiscie prawnicy uwazaja ze spoleczenstwo to poldebile i po takim
    pismie podkulisz ogon .

    Widze ze na allegro tego gowna w qrwe sprzedaja wiec poprostu olej to
    pismo cieplym moczem.

    ewentualnie idz do radcy prawnego niech ci wyskrobie jakis kawalek
    papierka papier przyjmie wszystko.

  • 43. Data: 2011-03-30 17:31:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zakarm napisa?(a):

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 44. Data: 2011-03-30 17:46:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartek napisa?(a):

    > to na jakiej zasadzie dostaje takie pismo ktore cytowalem wczesniej ?
    > proboja zastraszyc ?
    > a jezeli chodzi o te umowy z dystrybutorem ?

    Wydaje mi sie, ze Polski dystrybutor wyszedl przed szereg bo jesli juz
    to takie pisamo powinien IMO do Ciebie skierowac europejski reprezentant
    tej marki, ktorym wg bazy CTM-Online (wpisz sobie podany w pismie numer
    i sam sprawdz):
    http://oami.europa.eu/CTMOnline/RequestManager/en_Se
    archBasic_NoReg
    jest JEFFREY PARKER AND COMPANY z Londynu.

    j.

  • 45. Data: 2011-03-30 18:11:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zakarm napisa?(a):

    > CTM 18310
    > Sprawdzilem w wyszukiwarce i niestety "Unsuccessful search: Found 0
    > trade marks.

    Wpisz bez literek CTM i wpisz prawidłowy numer a nie jego kawałek ;)

    j.

  • 46. Data: 2011-03-30 18:12:08
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 19:07, Zakarm pisze:

    > CTM 18310
    > Sprawdzilem w wyszukiwarce i niestety "Unsuccessful search: Found 0
    > trade marks.
    >
    > "

    znak to
    1831080

    i nic nie ma tam napisane oprocz tego ze niby zarejestrowany chyba

  • 47. Data: 2011-03-30 18:14:49
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 20:35, januszek pisze:
    > bartek napisa?(a):

    > Co konkretnie masz na mysli? Jest znak. Znak jest chroniony. W USA i w
    > EU. Tyle.
    >
    > j.

    dobrze chroniony, ale czy firma ktora go dystrybuuje w Polsce ma prawo
    do tego by mi zakazac sprzedazy i wycofac sie z dzialan niedozwolonych ???

    pismo juz wyladowalo u prawnika ale szczerze mowiac napisalem tutaj
    celowo bo uwazam ze siedza tutaj inteligentni ludzie ktorzy duzo wnosza
    i nie raz mi ta grupa pomogla.... mam nadzieje ze i tym razem sie uda.
    tym bardziej ze jest to kluczowa sprawa nie tylko dla mnie ale dla
    ogroma ludzi ktorzy robia interesy sciagajac cos ze stanow nie placac
    marzy w pl u dystrybutorow 500%.....

  • 48. Data: 2011-03-30 18:26:08
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 20:14, bartek pisze:

> [...]
    > tym bardziej ze jest to kluczowa sprawa nie tylko dla mnie ale dla
    > ogroma ludzi ktorzy robia interesy sciagajac cos ze stanow nie placac

    wyczytalem takie cos

  • 49. Data: 2011-03-30 18:26:30
    Od: bartek <b...@...pl>

> [...]
    > tym bardziej ze jest to kluczowa sprawa nie tylko dla mnie ale dla
    > ogroma ludzi ktorzy robia interesy sciagajac cos ze stanow nie placac

    wyczytalem takie cos...
    http://www.eporady24.pl/wylaczny_dystrybutor_a_wolny
    _rynek,pytania,9,43,753.html

    hmmmmmmm