  • 1. Data: 2007-10-01 10:00:04
    Temat: sprzedaż samochodu Ukraińcowi
    Od: eddy <a...@o...pl>

    Chcę sprzedać stary ale w dobrym stanie samochód za kilkaset złotych.
    Pojawił się Ukrainiec chętny
    na ten samochód. Czy jest dla mnie jakieś ryzyko w takiej sprzedaży ?
    Facet nie ma polskiego obywatelstwa, pracuje na budowach, nie wiem
    czy
    legalnie.
    Mówi że wywiezie ten samochód do siebie, ale trudno ustalić czy mówi
    prawdę.
    Być może będzie chciał nim jeździć po Polsce bez przerejestrowania na
    siebie.
    Czy mogę mieć z tego powodu problemy z wyrejestrowaniem, rezygnacją z
    OC, lub wizytą
    policji gdy spowoduje jakiś wypadek ?
    Czy ktoś już przerabiał taką sprzedaż ?

  • 2. Data: 2007-10-01 13:23:18
    Temat: Re: sprzedaż samochodu Ukraińcowi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    eddy wrote:

    > Być może będzie chciał nim jeździć po Polsce bez przerejestrowania na
    > siebie.

    Jego problem.

    Ty pamiętaj o zgłoszeniu sprzedaży w wydziale komunikacji.

    > Czy mogę mieć z tego powodu problemy z wyrejestrowaniem, rezygnacją z
    > OC, lub wizytą policji gdy spowoduje jakiś wypadek ?

    Dokładnie takie same, jak w przypadku "krajowca".

    Tylko nie wyrzucaj umowy.