  • Data: 2006-01-12 22:22:23
    Temat: sprzedaz bez gwarancji ??
    Od: "brasko" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, ze wszedzie mozna znalezc informacje o prawach konsumenta i sa
    instytucje, ktore zawsze pomagaja klientowi i wielokrotnie z doswiadczenia
    wiem, ze bywaja bardzo stronnicze.
    Pytanie jest z innej "strony barykady" - chce cos legalnie sprzedac ale z
    gwarancja np. 1miesiac - np. elektronike, ktora moge sprzedac po obojetnie
    jakiej cenie ale zeby gwarancja byla 14dni - 1miesiac, oczywiscie sprawna i
    ktora mozna dokladnie przetestowac np. w ciagu 10dni i ewentualnie zwrocic.
    Moge wystawic przedmiot nawet na allegro.pl od 1zl ale jak wystawie rachunek
    to nie zwalnia mnie to z odpowiedzialnosci w przypadku "niezgodnosci z umowa"
    Tu moje pytanie - jak legalnie pozbyc sie czegokolwiek z ograniczona
    terminowo gwarancja czy raczej "odpowiedzialnoscia" ???
    Moge najwiekszymi literami napisac ze gwarancje daje na 1miesiac i kazdy kto
    kupuje powinien byc swiadom tego co robi ale co z tego jak mozna reklamowac z
    niezgodnosci z umowa?
    Czy w Polsce tylko konsumenci maja prawa do wszystkiego? Czy jest jakas
    instytucja, ktora pomaga sprzedajacym?