  • Data: 2004-06-23 19:04:18
    Temat: sprzedaz aparatu
    Od: "freud" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!

    po aukcji, bez ofert kupna, zgosila sie kobieta i kupila ode mnie aparat.
    odebrala, jakis czas (krotki chyba dzien po) napisala ze nie dziala ze
    pokazuje ze bateria wyladowana. kazalaem zawiezc do serwisu i powiedzialem
    ze pokryje koszty(juz raz bylo tak ze pokazywal ze bateria rozladowana i nie
    chcial zrobic fotki,ale costam nie laczylo i za 30zl byl naprawiony przez
    znajomego) Ona zawiozla okazalo sie ze: mechanizm podnoszenia liustra
    uszkodzony, uklad scalony uszkodzony i costam jeszcze, i serwis powiedzial
    ze raczej nie moglo sie to stac podczas przesylaia poczta polska. Paczka nie
    byla ubezpieczona. I ona chce ode mnie zwrotu kasy, tzn. odeslac aparat. Ja
    jestem pewien ze wysylajac byl 100% sprawny. Straszy mnie sprawa w sadzie o
    oszustwo. Mowi ze nie ma pewnosci ze nie wyslalem zepsutego. Rownie dobrze
    ja nie mam pewnosci ze go nie zepusla, albo nie podmienila, prawda? Jak to
    sie ma prawnie? Co mogami zrobic? Skad wiem ze to nie jest jaka
    naciagaczka,,,dzien przed wysylka roilem im zdjecia. Co robic w razie tej
    sprawy w sadzie???

    pozdr
    ms.

    --
    Jak jest zimno jego uszy nabieraja takiego koloru jak tylki malp w ZOO;

    --