  • Data: 2005-04-09 13:31:10
    Temat: sprzecznosc?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    --------------
    Ministerstwo Infrastruktury informuje, że kierowca, który nie wymieni
    starego prawa jazdy we wskazanym terminie nie straci posiadanych
    uprawnień do kierowania pojazdami.
    --------------
    Nie będzie się on jednak mógł posługiwać tym prawem jazdy, ponieważ
    straci ono ważność i do momentu wydania nowego dokumentu nie będzie mógł
    prowadzić pojazdu na podstawie starego (nieważnego już) prawa jazdy.

    Znaczy co? Skoro nie trace uprawnien, to prosze mnie pocalowac w dupe i
    honorowac dokument, ktory to potwierdza. Poza tym na w/w dokumencie mam
    wyraznie napisane: wazne:bezterminowo

    Mam ochote na mala sprzeczke w sadzie, wygralbym??

    --
    PozDro
    MarcinJM