eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzeciw od wyroku nakazowego + falszywe zeznania strazy gminnejsprzeciw od wyroku nakazowego + falszywe zeznania strazy gminnej
  • Data: 2013-01-11 09:00:57
    Temat: sprzeciw od wyroku nakazowego + falszywe zeznania strazy gminnej
    Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    chcialbym napisac sprzeciw od wyroku nakazowego z tego tytulu ze straz
    gminna skierowala tam sprawe poniewaz nie podalem im danych sprawcy z
    dnia....

    czy moge jednoczesnie napisac pismo do prokuratury rejonowej w moim
    miescie o skladanie falszywych dowodow zezna przez ta straz gminna
    komendanta?

    ja im wskazalem osobe z azji, mam jej wszystkie dane lacznie z telefonem
    itp itd.
    mogli sie z nim kontaktowac i dogadac a tego nie zrobili to juz chyba
    nie moja broszka :)

    i zastanawiam sie czy... bawic sie w to czy sobie odpuscic

    pamietam ze jak bylem w tej gminnej strazy i tylko wspomnialem ze to
    obcokrajowiec kierowal ja siebie na zdjeciu ktore oni mi dostarczyli nie
    rozpoznaje....to oni powiedzieli ."jak to ku/... jaki obcokrajowiec" i
    juz sie zaczela jazda, moglem sie tylko przyznac i nic wiecej...