  • 1. Data: 2007-03-06 13:15:28
    Temat: sprawozdania finansowe
    Od: "xeerxees " <x...@g...pl>

    Witam!

    Poszukuje sprawozdania finansowego przedsiebiorstwa. Szukałem już poprzednich
    watkach ale nic konkretnego nie znalazłem. Wiem, że sprawozdania sa w
    Monitorze Polskim B, ale nigdzie nie moge znalez wersji elektronicznej - nawet
    z wersja papierowa mam bardzo duze problemy i nie zdołałem tego znalez u mnie
    na "wsi". Pwiedziano mi ze na stronie Giełdy Papierów Wartosciowych znajde
    odpowiednie dane ale tez mi sie to nie udało. Dlatego zwracam się z uprzejmą
    prośba o wskazanie mi miejsca gdzie będę mógł uzyskad odpowiednie dane. Dodam,
    że potrzebuje sprawozdan z roku 2003,2004,2005.

    Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc!