  • 1. Data: 2007-03-06 12:46:49
    Temat: pozew o zwrot ruchomości
    Od: Piotr <e...@k...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Moja mama kupiła mieszkanie 2 lata temu. Poprzedni właściciel zostawił
    stare(około 15 letnie) meble kuchenne, żyrandol, lustro w łazience i
    pare innych drobiazgów. Nie chciał tego wtedy zabierać, bo wprowadzał
    sie do nowego domu.

    Teraz - po dwóch latach - mama dostała wezwanie do sadu w celu złożenia
    zeznań w sprawie o zwrot w/w rzeczy. Oprócz tego domaga sie zwrotu
    takich rzeczy jak: ławka z ogródka działkowego, wózek na dwóch kółkach
    (tez był na działce), zlewozmywak z kuchni (widocznie kiedys go
    wymieniał), pawlacze w przedpokoju (nie da sie ich przenieść, jedynie
    można zdemontować i wyrzucić)

    Wycenił całość na 3000 zł, co tez jest dużą przesadą, bo ile mogą
    kosztować stare meble

    Jest to człowiek strasznie pazerny i złośliwy, tylko pieniądze sa dla
    niego ważne. Reszta sie nie liczy.

    Jak się zachować w sądzie?
    Jak sie bronić ?

    Prosze o poradę.

    Piotr

  • 2. Data: 2007-03-06 18:02:36
    Temat: Re: pozew o zwrot ruchomości
    Od: "b." <skasuj.to,i.tamto.artur.bukowski@gmail.com.a.z.tym.wiadomo.co.zrobic.pl>

    Użytkownik "Piotr" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztować stare meble
    >
    > Jest to człowiek strasznie pazerny i złośliwy, tylko pieniądze sa dla

    sprawdz czy w umowie nie masz napisane, ze nabywasz nieruchomosc wraz ze
    wszystkimi rzeczami, ktore na niej sie znajdują. jezeli tak, to

    btw powiedz zeby pawlacz sobie sam wziął. a jak nie posprząta bałaganu,
    poniszczy ci sufit, albo sciany, to powiedz zeby ci otynkował, bo zniszył.
    ogien ogniem

  • 3. Data: 2007-03-06 23:22:49
    Od: "loli" <S...@w...pl>

    Ty go pozwij o koszty magazynowania ;)