eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprawa w urzędzie - projekty organizacji ruchu › sprawa w urzędzie - projekty organizacji ruchu
  • Data: 2006-12-12 07:36:43
    Temat: sprawa w urzędzie - projekty organizacji ruchu
    Od: "H5N1" <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zgodnie z prawem projekty organizacji ruchu muszą być zatwierdzane przez
    Zarządcę ruchu na drodze.
    W miastach na prawach powiatu jest nim Prezydent miasta. Oczywiście w jego
    imieniu sprawą zajmują się "właściwe" organy - np. Wydziały Komunikacji.
    Zgodnie z prawem projekt do zatwierdzenia może złożyć m.in. projektant.
    Zgodnie z Ustawą Prawo budowlane jest to osoba posiadająca uprawnienia
    projektowe do projektowania (nieograniczone i ograniczone).
    Powyższe jest jak najbardziej oczywiste. Po drugiej stronie jest już
    niestety inaczej.
    Nie znam osobiście urzędu, gdzie projekty sprawdzałaby i zatwierdzała osoba
    posiadająca uprawnienia.
    Zatwierdzenie to wydanie Decyzji administracyjnej. Czy może je wydać w
    imieniu Prezydenta dowolna osoba, np. która ukończyła ekonomię?
    Jak regulują to przepisy? Czy taką decyzję można zaskarżyć, powołując się na
    brak kompetencji urzędnika?
    I bardzo ważne - gdzie ewentualnie można złożyć skargę na pracę urzędnika?
    Z góry dziękuje i oczekuję (p)odpowiedzi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1