  • Data: 2008-05-31 09:03:57
    Temat: sprawa w sadzie za ... z dojrzałą?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    cześc mam pytanie mam 20 lat kolezanka jest kilka lat starsza i kiedys
    jakos sie tak spotykalismy i uprawialismy seks oralny teraz kolega mi
    powiedzial, ze zalozyla mi sprawe w sadzie, ze psuje jej dobre imie bo
    rozpowiadam, ze to robilismy nic takiego nie mowilem albo to ktos
    widzial albo ona gdzies to rozpuscila czy jest w ogole cos takiego
    mozliwe zeby taka sprawe zalozyc i wygrac? jesli tak to co mi moze
    grozic?