  • Data: 2008-05-31 18:27:19
    Temat: Re: sprawa w sadzie za ... z dojrzałą?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > teoretycznie moze to byc sprawa o ochrone dobr osobistych,
    > tzn, naruszenie prywatnosci (intymnosci), bowiem takim
    > naruszeniem jest rozpowszechnianie jakichkolwiek informacji
    > dot. sfery intymnej...

    No wlasnie kolega mowil, ze chce zalozyc /jeszcze nie zalozyla/ sprawe
    za to, ze wlasnie opowiadam o tym jak to napisales "lodzie" co nie
    jest prawda

    > nie panikuj z powodu opowiesci kolegi, ktory moze robi sobie
    > jaja, ale poczekaj na ew. pozew.

    nie robi sobie jaj bo to brat jej przyjaciolki i nie nalezy osob ,
    ktore by z tego jaja robily

    No i nie opowiadaj o tym
    > lodzie, bo to moze byc kosztowna opowiesc...:)

    Teraz to ona sprowokowala tak historie , ze juz z 10 osob opowiada o
    tym, ze chce za to zalozyc sprawe...

    No to mnie to moze kosztowac ta opowiesc a nie moze byc odwrotnie?
    jesli to mi jest glupiow, ze na przyklad "pozwolilem pijany" zeby mi
    zrobila "loda" i teraz opowiada? bo to bardziej w ta strone działa