  • 1. Data: 2003-11-12 23:05:28
    Temat: spozywanie alkoholu
    Od: "r.a.d.z.i.u." <cioochcia[wyrzuc_to]@poczta.onet.pl>

    czy dozwolone jest picie pifka w miejscu publicznym np. w torebce albo po
    przelaniu do neutralnego pojemnika?

  • 2. Data: 2003-11-12 23:09:47
    Temat: Re: spozywanie alkoholu
    Od: kam <X...@X...plX>

    r.a.d.z.i.u. wrote:
    > czy dozwolone jest picie pifka w miejscu publicznym np. w torebce albo po
    > przelaniu do neutralnego pojemnika?

    Zabronione jest picie alkoholu w miejscu publicznym, a nie picie
    alkoholu z oryginalnej butelki.

    KG

  • 3. Data: 2003-11-12 23:12:28
    Od: "r.a.d.z.i.u." <cioochcia[wyrzuc_to]@poczta.onet.pl>

    "kam"

    > Zabronione jest picie alkoholu w miejscu publicznym, a nie picie
    > alkoholu z oryginalnej butelki.

    w takim razie co mozna powiedizec o festiwalach i ogrodkach piwnych?
    przeciez to jak najbardizej publiczne miejsce :)

  • 4. Data: 2003-11-12 23:22:05
    Od: kam <X...@X...plX>

    r.a.d.z.i.u. wrote:
    > w takim razie co mozna powiedizec o festiwalach i ogrodkach piwnych?
    > przeciez to jak najbardizej publiczne miejsce :)

    Ale się czepiasz, miejsce publiczne to skrót, którego zresztą sam użyłeś :)
    Art. 14. 1. Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów
    alkoholowych:
    1) na terenie szkół oraz innych zakładów i placówek
    oświatowo-wychowawczych, opiekuńczych i domów studenckich,
    2) na terenie zakładów pracy oraz miejsc zbiorowego żywienia pracowników,
    3) w miejscach i w czasie masowych zgromadzeń,
    4) w środkach i obiektach komunikacji publicznej,
    5)
    6) w obiektach zajmowanych przez organy wojskowe i spraw wewnętrznych,
    jak również w rejonie obiektów koszarowych i zakwaterowania
    przejściowego jednostek wojskowych.

    2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w
    parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w
    punktach sprzedaży tych napojów.

    3. Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów zawierających
    więcej niż 18% alkoholu w ośrodkach szkoleniowych.

    4. Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów zawierających
    więcej niż 18% alkoholu w domach wypoczynkowych.

    5. Sprzedaż, podawanie i spożywanie napojów zawierających więcej niż
    4,5% alkoholu może się odbywać na imprezach na otwartym powietrzu tylko
    za zezwoleniem i tylko w miejscach do tego wyznaczonych.

    6. W innych nie wymienionych miejscach, obiektach lub na określonych
    obszarach gminy, ze względu na ich charakter, rada gminy może wprowadzić
    czasowy lub stały zakaz sprzedaży, podawania, spożywania oraz wnoszenia
    napojów alkoholowych.

    KG

  • 5. Data: 2003-11-12 23:27:43
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka@QWA_NIE_SPAMUJ.selen.lt>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1) na terenie szkół oraz innych zakładów i placówek
    > oświatowo-wychowawczych, opiekuńczych i domów studenckich,

    No wlasnie... Jak to sie ma do sprzedazy alkoholu w pubie umieszczonym w
    budynku domu studenckiego (osobne wejscie). W roznych miastach jest
    rozna interpretacja tego przepisu i w Lodzi np.jest taka mozliwosc, a w
    Czestochowie juz nie. Druga sprawa to, ze doszly mnie sluchy o legalnej
    sprzedazy piwa na jednej ze slaskich uczelni w wydzialowym barze. Czy to
    jest wogole mozliwe???

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 6. Data: 2003-11-12 23:34:38
    Od: "r.a.d.z.i.u." <cioochcia[wyrzuc_to]@poczta.onet.pl>

    "kam" <

    > Art. 14. 1. Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów
    > alkoholowych:

    czyli posiadanie otwartego alkoholu jest dozwolone ;-)

  • 7. Data: 2003-11-12 23:39:31
    Od: kam <X...@X...plX>

    r.a.d.z.i.u. wrote:
    > czyli posiadanie otwartego alkoholu jest dozwolone ;-)

    A to juz inne pytanie - co trzeba zrobić, żeby zachowanie było
    usiłowaniem spożywania.

    KG

  • 8. Data: 2003-11-13 05:58:47
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości
    > 2) na terenie zakładów pracy oraz miejsc zbiorowego żywienia pracowników,

    za wyjatkiem sejmu polskiego (i pewnie nie tylko) ktory jest w tym wypadku
    poza prawem ;p

  • 9. Data: 2003-11-13 07:00:03
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > Zabronione jest picie alkoholu w miejscu publicznym, a nie picie
    > alkoholu z oryginalnej butelki.

    Chyba, że to miejsce to dom publiczny - wtedy nawet zalecane.

    Pzdr: Catbert

  • 10. Data: 2003-11-13 22:31:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > czy dozwolone jest picie pifka w miejscu publicznym np. w torebce albo
    po
    > przelaniu do neutralnego pojemnika?

    Teoretycznie jest zakazane. W praktyce, jeśli będziesz się zachowywał
    poprawnie, to prawdopodobieństwo, że jakikolwiek patrol Policji czy Straży
    Miejskiej zainteresuje się gościem pijącym jakiś napój z butelki jest
    znikome.