-
1. Data: 2003-11-12 20:04:11
Temat: skarga do URTiP
Od: "sluchacz" <@poczta.onet.pl>
Witam!
6 pazdziernika zglosilem zalozenie telefonu z neostrada, ale niestety to
zgloszenie zaginelo, wiec zglosilem po raz kolejny i zamowilem pisemnie 21
pazdziernika i
do dnia dzisiejszego nie otrzymalem konkretnej odpowiedzi, tylko ze sprawa
jest w toku. Regulaminowe zalozenie telefonu trwa 14 dni roboczych, od
zgloszenia. Minelo 26 dni, nic nie wiadomo, totalne olewanie klienta,
PYTANIE BRZMI: CZY MOGE ZLOZYC SKARGE DO URTiP?, czy cos to da, zeby zrobic
z tymi imbecylami pozadek, w tej sprawie?
Pozdrawiam,.
-
2. Data: 2003-11-12 20:36:19
Temat: Re: skarga do URTiP
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Skoro już złożyłeś drugi raz ten wniosek, to może poczekasz do upływu tych
14-tu dni od jego złożenia. To jeszcze kilka dni i nie sądzę, by
jakikolwiek organ zdążył rozpatrzyć Twoją skargę. Ewentualnie spacer do
osoby szczebel wyżej nad Biurem Obsługi Klienta może pomoże.
-
3. Data: 2003-11-15 01:49:31
Temat: Re: skarga do URTiP
Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>
Nie pomoże ale ew przyspieszy wysłanie pisma odmownego ;)
Osobiście nie razm miałem przypadek że TP S.A. nie wywiązywała się z
terminowego czasu 1 miesiąca na odpowiedź ;)