    From: "Minotaur" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spadek w kanadzie
    Date: Sat, 5 Nov 2005 07:52:31 +0100

    moze zacytuje pismo ktore wystosowalem w imieniu mojej tesciowej do ambasady
    kanadyjskiej w polsce i polskiej w kanadzie ;) w zwiazku z tym spadkiem
    - moze ktos bedzie mial jakies rady lub sugestie w jaki sposob sie do tego
    zabrac

    Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc przy załatwieniu sprawy spadkowej po
    Joseph Jacksona, który był obywatelem Kanady i zmarł 19.09.2000 r.
    pozostawiając testament, w którym jako spadkobierców wymienia brata Piotra
    Jaroszkiewicza i siostrę Annę Równiak. Anna Równiak i jej mąż Aleksander
    mieli jednego syna Zbysława. Ja jestem synową Anny i Aleksandra Równiaków.
    Teściowa zmarła 25.08.1997 r., teść zmarł 19.11.1997 r., a ich syn - mój
    mąż zmarł 19.11.1999 r. Teściowie w 1988 roku przekazali mi swój majątek
    aktem notarialnym (w razie potrzeby mogę przesłać kopię aktu notarialnego).

    W miesiącu lutym 2004 r. otrzymałam pismo skierowane do mojej teściowej Anny
    Równiak zawiadamiające o śmierci jej brata Joseph Jacksona i o spadku. W/W
    pismo otrzymałam z Kanady i podpisane było przez Panią Melissa Winder
    A/Trust Officer - w załączniku kopia pisma.

    Z Panią Melissa Winder kontaktowaliśmy się pocztą elektroniczną opisując
    sytuację rodzinną, ale do tej pory nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Teraz
    dowiedziałam się od spadkobierców Piotra Jaroszkiewicza, który również nie
    żyje - zmarł w 2002 r., że część spadku przypadająca na Annę Równiak
    przepada. Nie znam prawa Kanadyjskiego, ale wydaje mi się, że ja i moje
    dzieci mają prawo do spadku tak samo jak rodzina Jaroszkiewiczów. Jeżeli
    przestawione fakty należy uzupełnić lub przedstawić dodatkowe dokumenty to
    podaje nr telefonu xxxxxxxxxx i adres poczty elektronicznej:
    c...@o...pl (w orginale pisma jest adres tesciowej tu jest wstawiony do
    uzytku grupy moj)

    Bardzo proszę o pomoc w załatwieniu przedstawionej sprawy spadkowej.

    Pozdrawiam Marek