  • Data: 2004-01-21 23:30:52
    Temat: spadek/testament
    Od: "kot_bury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam małe pytanko
    jest testament w którym mieszkanie zostało zapisane jednemu ze
    spadkobierców.
    W sądzie pani za biurkiem poinformowała mnie o dokumentach jakie należy
    przedstawić - tyle że nie wspomniała o wypisie z księgi wieczystej.
    Zapomniała czy też nie jest to potrzebne?
    I drugie pytanie - (bardziej związane z tematem) - w formularzu jest
    wzmianka dotycząca obowiązku przedstawienia odpisów z aktów urodzenia
    uczestników postępowania spadkowego. Ta sama pani poinformowała mnie że mam
    dostarczyć jedynie adresy uczestników. Czy jednak odpisy są konieczne? i tak
    na wszelki wypadek - czy taki odpis mogę sam zdobyć w sytuacji gdy uczestnik
    tegoż postępowania nie ma ochoty współpracować?
    Dziękuję za pomoc
    Z wyrazami szacunku
    kot_bury