  • 1. Data: 2003-05-25 21:04:54
    Temat: śmietnk - warunki, zabezpieczenie, sprawy sanitarne?
    Od: "Greg" <b...@p...com>

    Witam!
    Szukam informacji nt jakie uwarunkowania musi spełniać śmietnik, a dokładnie
    teren pod kontener na śmieci, odległość od budynków, odwodnienie terenu,
    sprawy sanitarne itp.
    Z góry dzięki za info.
    Pozdrawiam
    greg

  • 2. Data: 2003-05-25 21:39:02
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    > Szukam informacji nt jakie uwarunkowania musi spełniać śmietnik, a
    dokładnie
    > teren pod kontener na śmieci, odległość od budynków, odwodnienie terenu,
    > sprawy sanitarne itp.
    Na początek odsyłam do przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z
    dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
    odpowiadać budynki i ich usytuowanie (zacznij od art. 23).
    Chyba, że budujesz się na terenie wiejskim, to wtedy sugeruję, aby obejrzeć
    jeszcze stronkę: http://www.ostw.pl/kdpr.html
    pozdrawiam
    ewcia