  • Data: 2004-10-10 20:29:55
    Temat: służebność przejazdu a droga do posesji
    Od: "marian" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nabyłem działkę obciążoną służebnością przejazdu na rzecz sąsiada.
    1) Czy każdy, kto chce przejechać po mojej działce do tego sąsiada, ma do
    tego prawo?
    2) Czy taka służebność załatwia sąsiadowi sprawę dojazdu do posesji i nie
    powinien tej sprawy uregulować w inny sposób, np. wykupić sobie na własność
    drogę dojazdową?
    Co przepisy mówią na temat takiej sytuacji i jak widzieć sprawę opłacania
    podatku i utrzymania drogi dojazdowej. W tej chwili jest to wspólna droga,
    niemniej byłbym zainteresowany tym, żeby każdy z nas miał odrębną.