    From: "Szyna" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: służba zastępcza
    Date: Sun, 31 Mar 2002 14:26:21 +0200

    Mam natępujące pytanie trzy lata temu dostałem kategorię zdrowia A. Do dziś
    nie dostałem, żadnego wezwania (aby przedstawić zaświadzczenie, że się
    uczę). Teraz skończyłem naukę i chciałbym!? dostać służbę zastępczą. Czy
    mogę
    wystąpić o nią a potem jak jej nie dostanę to przedstawić zaświadczenie
    (wtedy nie pokazałem), że nie mogę odbyć służby wojskowej ze względu na stan
    zdrowia (wg. przepisów kat D).
    Jest sens iść na zastępczą? (Bo nie mam pracy i miałbym wojsko odsłużone)