  • Data: 2005-06-25 20:26:32
    Temat: słupy elektryczne na gruncie prywatnym
    Od: "marian" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Od niedawna jestem właścicielel działki , na której postawionych jest
    kilkanaście słupów elektrycznych, ja sam nie jestem do nich podłączony.
    Zastanawiam się czy mogę domagać się od przedsiębiorstwa energetycznego
    jakiegoś odszkodowania z tytułu ingerencji w moją własność.
    czy może też zaproponowac im umowę np dzierżawy, czy też służebności
    gruntowej , z tytułu której mógłbym czerpać jakieś korzyści finansowe
    proszę o Wasze uwagi na ten temat
    pozdrawiam
    Mariusz Wojciechowski