    From: "michael" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: słup telefoniczny na mojej parceli
    Date: Sat, 25 Jul 2009 10:52:13 +0200

    Witam,
    Zakupiłem dom w pewnej miejscowości i na działce przynależnej do domu stoi
    słup należący do TP S.A. Stoi on za płotem ponieważ poprzedni właściciel
    (jak i reszta sąsiadów) przesunął się z tym płotem o 1 metr żeby nie stał
    przy samej ulicy. Jednak nie zmienia to faktu, że słup znajduje się jeszcze
    na mojej parceli.
    Czy w związku z tym mam prawo do jakich kolwiek roszczeń względem TP S.A.,
    np darmowego telefonu czy też miesięcznej opłaty na 'wynajem' miejsca pod
    ich słup telefoniczny. Ewentualnie gdzie powinienem szukać odpowiedzi.
    Bardzo bym prosił o konkretne informacje.
    Dziękuję,
    M.K.

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    4275 (20090724) __________