  • 1. Data: 2008-04-01 11:26:50
    Temat: skutki nieuiszczenia mandatu
    Od: "zenba" <z...@o...pl>

    witam
    Nie zapłaciłem mandatu za jazdę bez biletu w komunikacji miejskiej.Jakie
    mogę ponieś ewentualne konsekwencje?czy grozi mi komornik lub sprawa w
    sądzie?

  • 2. Data: 2008-04-01 11:34:12
    Temat: Re: skutki nieuiszczenia mandatu
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Goomich pisze:
    > "zenba" <z...@o...pl> naskrobał/a w news:fst65u$7h$1@news.mm.pl:

    > Najpierw sprawa, później komornik.

    Jeszcze KRD może być, w międzyczasie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 3. Data: 2008-04-01 12:34:17
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

> [...]

    > Nie zapłaciłem mandatu za jazdę bez biletu w komunikacji
    > miejskiej.Jakie mogę ponieś ewentualne konsekwencje?czy grozi mi

    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    "To Win Without Fighting is Best" - Sun Tzu
    "Screw that" - Eve Community

  • 4. Data: 2008-04-01 22:18:26
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    zenba pisze:
    > Nie zapłaciłem mandatu za jazdę bez biletu w komunikacji miejskiej.

    To nie mandat, tylko wezwanie do zapłaty. Odpowiadasz cywilnie (chyba że
    zdarzyło Ci się to już trzeci raz).

    Pozdrawiam, argothiel

  • 5. Data: 2008-04-02 18:32:50
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    argothiel napisał(a):

    > To nie mandat, tylko wezwanie do zapłaty. Odpowiadasz cywilnie (chyba że
    > zdarzyło Ci się to już trzeci raz).

    ... w ciągu roku i jeśli dwóch poprzednich nie opłacił.

    I nie z automatu, tylko po zgłoszeniu wykroczenia przez zainteresowanego
    przewoźnika.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 6. Data: 2008-04-05 06:50:22
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Liwiusz pisze:
    > I nie z automatu, tylko po zgłoszeniu wykroczenia przez zainteresowanego
    > przewoźnika.

    pewnie zgłasza

    KG